.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولتیماتوم ۱۰ روزه یک استاندار به مدیران استانی
استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرائی استان سمنان ۱۰ روز کاری مهلت دارند تا اولویت های پروژه‌ ای خود را مشخص کنند.

به گزارش تسنیم، محمد زند وکیلی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان که با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و معاونان استانداری سمنان و  دیگر اعضای این شورا در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه نگاه مدیران باید نگاهی ملی و توسعه‌ای باشد اظهار کرد: با اولیت‌بندی پروژه‌ها توزیع اعتبارات با نگاه جامع تری انجام شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرائی بیشتر هزینه محور عمل می‌کنند و این سبب شده که در استان سمنان رشد داشته باشیم ولی توسعه حاصل نشود.

استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرائی متکی به اعتبارات هستند اگر بودجه اختصاص یابد کار می‌کنند در حالی‌که خود آنها نیز باید به دنبال توسعه از راه منابع دیگر باشند.

وکیلی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرائی پایه اعتباری ضعیفی دارند از معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال خود خواست تا این مسئله را بررسی کند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرائی که پایه اعتباری آن پایین است باید مشخص و در برای تقویت و رفع مشکلاتشان اقدام شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران باید به فکر تأمین مالی پروژه‌ها از روش‌های مختلف باشند، اظهار کرد: در این راه اگر مانعی هم وجود دارد، با کمک دستگاه‌های نظارتی رفع می‌شود.

وکیلی با تأکید بر اعمال مزیت‌های نسبی و اولویت بندی مدیران در هزینه اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: اعتبارات باید به پروژه‌هائی اختصاص یابد که نیاز ضروری مردم مانند پروژه‌های مربوط به راه و بخش بهداشت و درمان جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال پروژه نیمه تمام در استان سمنان از دولت قبل به جامانده است خاطرنشان کرد: وضعیت اعتباری کشور به گونه ای نیست که بتوان برای تکمیل تمام پروژه‌ها اعتبار گذاشت پس باید تدبیر به کار بست و اولویت بندی در دستور کار دستگاه‌های اجرائی قرار گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.